Müşteri Memnuniyeti Anlayışımız

Demirdöküm Kombi klima servisi olarak en önemli varlığımız olan müşterilerimize iyi ve kaliteli hizmet sunmak için 7 gün 24 saat çalışıyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimizin beklentileri ve ihtiyaçlarını analiz ettik, tecrübemizle birleştirdik ve Müşteri Memnuniyeti Bildirgesini oluşturduk.

Temel İlkelerimiz:

Hizmet anlayışımızın ve ilgi odağımızın merkezinde her zaman MÜŞTERİ yer alır.

MÜŞTERİLERİ anlamak, ihtiyaç ve beklentilerine uygun çözümler sunmak öncelikli amacımızdır.

Dürüstlük ve şeffaflık değişmez ilkelerimizdir.

Memnun MÜŞTERİLER sayesinde yeni müşteriler edineceğimizi ve tüm MÜŞTERİLERİN güzleryüzlü hizmeti hakkettiğini biliriz.

MÜŞTERİLERİMİZE her zaman için etik ilkeler dahilinde hizmet sunarız.

Tüm uygulamalarımızda kanuna ve yasal zorunluluklara uyup,"Müşteri Gizliliği"ni esas alarak hareket ederiz.

MÜŞTERİLERİMİZİN tüm taleplerini gereken araçlarla rahatlıkla iletmelerini sağlamak için sürekli gayret gösteririz.

MÜŞTERİLERİMİZİN her türlü öneri, istek ve şikayetlerini mutlaka en kısa sürede cevaplandırırız.

Demirdöküm servisimiz çalışanlarının tamamı Müşteri Memnuniyet Bildirgesini esas alarak hizmet veririz.

Her türlü öneri ve şikayetlerinizi 0 312 255 87 87 numaralı Çağrı Merkezimizin Müşteri Memnuyet Hattı menüsünden iletebilir, dilerseniz Öneri ve Şikayet Formu nu doldurarak bize gönderebilirsiniz.

Neden Biz?

  • 7 / 24 Servis
  • Uzman teknik ekip.
  • Müşteri memnuniyeti.
  • Donanımlı mobil araçlarımız.
  • +1 yıl garanti.
  • Ödeme kolaylığı.